Biegiem na wiosenny czas weekendów :)

by 00:49 5 komentarze
Nadszedł ten piękny czas w roku szkolnym gdzie wolnego jest więcej niż nauki. Każdy spędza go na swój indywidualny sposób. Ja w tym roku postawiłam na aktywny wypoczynek i przyjaciół na których nie mam czasu w codziennej pogoni za marzeniami. Wykorzystałam ten czas na korekcję swoich błędów i poprawę własnego ja. Wyciągnęłam stare buty z szafy i zaczęłam biec przed siebie. Każdego dnia coraz dalej, bijąc osobiste rekordy. Nie chciałam nikomu niczego udowodnić, wręcz przeciwnie postanowiłam w końcu zrobić coś dla siebie. Bo kto powiedział, że w czasie świąt czy majówek należy siedzieć i jeść. Dla mnie był to idealny czas w którym mogłam znaleźć więcej czasu na to, co ostatnio staje się nowym hobby. Mówi się, że bieganie stało się nową religią. Nie rozumiałam tego stwierdzenia dopóki sama nie zaczęłam. Choć sądzę, że niektórym po prostu odbija na tym punkcie, to osobiście myślę, że to fajna sprawa. Jedni wolą samotnie, inni zaś w towarzystwie. Ja przeważnie biegnę sama w towarzystwie słuchawek, lecz przez święta udało mi się wyciągnąć mamę i kuzynkę. Biegnąc z kimś jednym tempem czas płynie inaczej. Wzajemnie się motywujesz z drugą osobą i ciągniesz gdy ta myśli, że nie ma już siły. 
Udało się również po części spełnić drugie postanowienie. Spotkałam się z kilkoma osobami dla których nie mam  ostatnio wiele czasu. Chodź z niektórymi widziałam się zaledwie przez krótką chwilę, to jestem zadowolona z tego czasu. Każdy z nas ma swoją indywidualną i najlepszą formę wypoczynku. Często to jak ty pragniesz spędzić wolny czas, nie odpowiada naszym bliskim. Ty pragniesz leżeć cały dzień na hamaku a twój przyjaciel wyciąga cię właśnie na rower. Nie wiem jak wam, ale mi się ostatnio udaje wypracować ten złoty środek na spędzenie wolnego czasu. Zazwyczaj robimy coś zupełnie innego, ale w tego typie odpoczynku nie jest ważne gdzie i jak lecz, ważne jest to z kim spędzamy wolne chwile. 





Unknown

Developer

Young photographer, dreamer.

5 komentarzy:

  1. Jejejej Paula rekordzista ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post :)

    http://lisaandnel.blogspot.com/2014/05/my-love-my-life-horses-lisa.html

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne zdjęcia :D podoba mi się tak wgl ta myszka ze znakiem nieskończoności :D ogólnie desing bloga jest spoko
    wzajemna obserwacja?Odp u mnie a na pewno się odwdzięczę reth1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie przepadam za bieganiem, więc podziwiam ;)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com (blog z outfitami)
    http://kosmetycznieinastolatkowoola.blogspot.com (blog kosmetyczny- dopiero zaczynam)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :D
    http://autografy-patrycji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń