Czas uporządkować kilka spraw

by 13:29 4 komentarze
Nadszedł czas na wiosenne porządki. Wyrzucamy wszystko z szaf, pozbywamy się rzeczy zbędnych, a pozostałe układamy w ładzie i porządku według jakiegoś systemu. Wszystko ma swoje miejsce i nic nie jest kwestią przypadku. Ten ład udaje nam się zachować na jakiś czas, a potem znów wracamy do punktu wyjścia. Jest masa rzeczy, które z roku na rok przekładamy w nadziei, że na coś się przydadzą, lub zachowujemy je po prostu z sentymentu. Lecz w pewnym momencie postanawiamy je wyrzucić, bo nie są nam potrzebne do szczęścia. 
Tak samo jest w naszym życiu. Przychodzi taki moment w którym musimy stanąć przed samym sobą i uporządkować kilka spraw. Często jest tak, że doskonale wiemy o tym, że powinniśmy wiele w sobie zmienić, ale tkwimy w jednym punkcje ze względu na przyzwyczajenie czy sentyment. Trochę boimy się zmian. Jest nam wygodnie, ale przychodzi czas w którym trzeba coś wyrzucić by zrobić miejsce na nowe. Część z nas tara się ukryć to, że coś starego w nas zostaje i często nieudolnie staramy się to łączyć z czymś nowym. Wychodzi to zazwyczaj kiepsko i plączemy się w tym. Nasz upadek jest wtedy szybszy i bardziej widoczny. Wszyscy wokół widzą to i pytają dlaczego...
Spotkałam się w ostatnio z osobą, która prosto w twarz powiedziała mi prawdę. Zdaję sobie sprawę jak jest, ale jak ktoś mówi ci to prosto w twarz , jest to powalające. Byłam i jestem zła na siebie. Za to, że inni się martwią, za to, że coś poszło nie tak i świat zauważył rysę na mojej idealnej kreacji. Ale paradoksalnie to, że ktoś zwrócił mi uwagę na tą małą ułomność zdałam sobie sprawę z powagi sytuacji. Otwieram oczy i widzę ludzi którzy walczą o mnie. Z przerażeniem patrzę na to jak wielu ich jest. Uświadamiam sobie, że to ostatni moment żeby się ogarnąć. Nie tak jak do tej pory, na chwilę by wszyscy widzieli, że jest ok, ale po to by samemu mieć w końcu święty spokój.

Unknown

Developer

Young photographer, dreamer.

4 komentarze:

  1. Przychodzi taki czas, że wszystko w naszym życiu albo staje się jasne i samo się porządkuje albo musimy temu trochę pomóc. Zawsze warto robić coś dla siebie :)
    www.zdrowyfach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Najtrudniej jest pokonać samą siebie, prawda?
    www.maniaulfur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtrudniejsze jest stanie twarzą w twarz ze swoją słabością

      Usuń
  3. Świetny post :)

    http://lisaandnel.blogspot.com/2014/05/my-love-my-life-horses-lisa.html

    OdpowiedzUsuń