Sweet Home ♥

by 06:32 0 komentarze
Wspaniały czas relaksu i odprężenia, trzy tygodnie oderwania od świata w miejscu gdzie wi-fi nie istnieje ..
Mazury...
Przepięknie miejsce gdzie życie płynie inaczej. Zatrzymałam się i wzięłam głęboki oddech odpoczęłam od wszystkiego co mnie otacza, od codziennych zmartwień i ludzi którzy zostali w "domu"
Cieszyłam się wspaniałymi widokami i tym "niczym" wokół. wychodząc wieczorem na pomost widziałam zachodzące słońce i niebo w przepięknej barwie oraz miliony gwiazd na niebie w taki sposób w jaki w mieście nigdy podziwiać się nie da..
Cieszę się bo mogłam ten czas spędzać z bliską mi osobą i właściwie dzięki niej. Poznałam ciekawych ludzi oraz mogłam rozwijać swoje pasje. 
Oczywiście nie zabrakło też czasu na leniuchowanie i pociskanie pierdół :) i odrobiny sportów "extremalnych"
Był to wspaniały wyjazd który zawsze będę miło wspominać :) a teraz czas pakować walizki na kolejny 

Unknown

Developer

Young photographer, dreamer.

0 komentarze:

Prześlij komentarz